Tidenes comeback

Heijhejhallååå!

Først og fremst vil jeg bare gjøre det klart for hele folket at langfilmen «1 uke i Kamerun på 5 min» er endelig UTE for visning på selveste YOUTUBE!

Eller du kan se den her. Jeg vet vi sa Februar 2013, men hallo. African time, var det ikke sånn?

Se det! For en film. Neste Steven Speilberg, eller hva? hehe. neida. bare tulla.

Uansett! Du lurer sikkert på hvorfor dette bloggpostet heter «Tidenes comeback» og egentlig hvorfor jeg gidde å blogge mer nå, jeg har jo kommet hjem, lever livets glade dager på Hald og koser meg glugg ihjæl. Glemt er barn, ungdommer og voksne fra Kamerun, eller, glemt; det var voldsomt. Lagt langt bak i minnet, det hørtes bedre ut. For det er jo slik vi norske skal ha det. Pynte på sannheten og si ting på en finere måte, for å unngå dårlig samvittighet og skyldfølelse. Nei, guri, der sa jeg det rett ut, gitt. Jøss. Gikk det fint? Jeg tror det gikk greit. (prøvde meg litt på et lite tankekors der, hvis det ikke var klart. Så tenk litt på det, du! Jah.)

MEN! Før alt blir bare død og fordervelse kan jeg komme med ei litta gladnyhet da. Eller bare nyhet, alt ettersom hvor godt du kjenner/liker meg. Jeg skal TILBAKE TIL KAMERUN! Yeah baby. Ettåring i NMS is the shit. Fra høsten av skal jeg være ettåring i Kamerun for Det Norske Misjonsselskap, som betyr at jeg skal være i Kamerun fra september til mai/juni. Jeg skal tilbake til Ngaoundéré, tilbake til misjonsstasjonen, til kirken, til koret, til barnehjemmet, til døveskolen, til la vie comme une camerounaise! GLEDER MEG.

Jeg skal reise på team med en kjekk type som heter Ole Rasmus Grøtteland. Siden han er så fotogen, tenkte jeg å legge ut et bilde av han, men klarer ikke legge ut bilde og video i samme innlegg. Jaja. Uansett. Vi går på Hald sammen nå, han har vært på Madagaskar. Litt funfact: Ole er fra Flekkefjord, han er sammen med Solbjørg, han mumler en del, får skjegg som en fjøsnisse, liker å kaste mat og sånn, sover lenge om morningen og har høydeskrekk. Ellers er han god i gitar og volleyball og tegning. Og sikkert litt mer. Jo, han er ganske morsom. Ja. Så dette blir gøy.

Så det betyr kanskje da at bloggen kommer til å fortsette. Hurra! og folket ble alle glade.

SNX i september

Legg igjen en kommentar