TRAILER

Altså, tror aldri jeg har vært så stolt som på lenge. Har serr laget en film. Kongeeee! Dette er da en trailer til den kommende kortfilmen «En uke i Kamerun på 5 min» ! Vi koser oss. Rett og slett, har det supert. LOVE fra søstrene Kæmmis

(sorry for dårlig kvalitet. På macen til Maren er den helt konge. Skjønner ikke ass)

4 tanker på “TRAILER

  1. Hey Marianne afrogirl 🙂 lo for meg selv da jeg leste de siste innleggene -det virker som dere koser dere massemasse. Så bra at Lamu falt i smak, det er et sted jeg vil tilbake til hvertfall!!
    Du er så heldig som er der fremdeles! Nyt det 🙂 Når kommer dere hjem til Norge igjen?

    • vi koser oss ja!! helt utrolig at det er bare er litt over en måned igjen. Må bare nyte det 🙂 og hallooo, la oss ta en tur til Lamu sammen! paradis på jord ass, helt villt. Vi kommer til Norge den 12. april 🙂 hvor er du hen nå egentlig?

Legg igjen en kommentar